سلنا رپر می شود؟؟!
 
هاليودي ها
Everything in this blog
دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:سلنا رپر می شود؟؟!, :: 12:46 ::  نويسنده : mina

بچه ها تو چند تا سایت نوشته بود که ایا سلنا به خاطر جاستین استایل موسیقیشو عوض میکنه یا نه؟؟
قضیه از این جا شروع شد که ....
حتما میدونین که سلی تو تورش تو کنسرت ها آهنگ super bass نیکی میناج رو زیاد اجرا میکنه.بیشتر این آهنگ رپ هست.
و سایت های خارجی هم میگن که جاستین سبک موسیقی سلنا رو تغییر داد و اونو عاشق خوندن رپ کرد!!!
دلیل دیگه ی اونا این استایل سلیه:

سلنا رپر می شود؟؟!

اونا نوشته بودن که معمولا این استایل رپر ها هست!!
نظر شما چیه؟؟ belay به نظر من سلی هیچ وقت رپر نمیشه!

اخه جاس چيكار داره به سبكه خوندن سلي

من فكر نمي كنم سلي رپر بشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من مينا هستم طرفتار جاس و سلنا و از هاليودي ها ودنياي هاليود براتون خبر ميارم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 186255
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


Hollywood
 
 
 
Online User